PAZARLAMA, İLETİŞİM, HALKLA İLİŞKİLER, REKLAM VE TANITIM

Seminer Amacı

Kurumlar için etkin pazarlama iletişimi programlarının oluşturulması, pazarlama iletişimi uygulamalarından örneklerin aktarılması, müşterilerle olan ilişkilerin geliştirilebilmesinin yöntemlerinin aktarılması. Ayrıca, Reklam çalışmalarında başarı ve etkinlik nasıl arttırılabilir? Kurum ve kurumun ürünleri en iyi nasıl tanıtılır? Gibi yöneticilerin sıklıkla karşı karşıya kaldığı sorunlara çözüm üretmektir.

Seminer İçeriği

   Pazarlama iletişimi kavramı ve önemi,
             §      Pazarlama iletişiminin bileşenleri halkla ilişkiler kavramı ve önemi,
             §      Satış geliştirme kavramı ve uygulamaları,
             §      Kişisel satış teknikleri

 

Katılımcı Profili

Halkla İlişkiler Yöneticileri, Pazarlama Yöneticileri, Ürün/Marka Yöneticileri ve çalışanları.